Garantia de baza este de 4 ani avand inclusa o revizie gratuita dupa primii doi ani. Optional se poate solicita o revizie dupa 4 ani, 6 ani respectiv 8 ani care va mareste garantia la 6 ani, 8 ani respectiv 10 ani. La garantiile de mai sus se adauga inca un an de zile de garantie suplimentara pentru cei care se inregistreaza on-line in formularul de mai jos.

Garantie Extinsa

* Campuri obligatorii

CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Conditiile de garantie sunt conform Legii 449 / 2003 intrata in vigoare in 2007.

1. Garantia se acorda pe o perioada de 24 luni (douazecisipatru luni), cu incepere de la data facturarii.

2. Consumatorului i se garanteaza ca, in cazul aparitiei unei defectiuni din vina producatorului, pe durata perioadei de garantie, produsul se va repara gratuit la sediul producatorului. Produsul defect va fi trimis catre producator cu un curierat agreat de ALEXIANA GROUP, bine ambalat, pentru a se evita eventualele defectiuni sau deteriorari suplimentare si va fi insotit obligatoriu de o SESIZARE in scris a defectiunii aparute, o copie a facturii si certificatul de garantie in original.

3. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in functionare.

4. Deteriorarile, zgarieturile, deformarile, petele sau lipsa unor produse ori accesorii, care nu au fost aduse la cunostinta producatorului in momentul livrarii (cand se va face si controlul vizual), nu beneficiaza de garantie.

5. Pentru post-garantie se asigura service si accesorii contra cost.

6. Durata medie de utilizare a produselor este de: 3 ani la jaluzele, rolete textile si plase antiinsecte si 5 ani la marchize, rulouri si usi de garaj, usi industriale.

7. Constatarea defectiunilor se face la sediul vanzatorului ALEXIANA GROUP, care poate fi gasit la adresa (Punct de Lucru) Radauti, str. Calea Bucovinei, Nr. 90, jud. Suceava, tel/fax: (0230) 560 560, mobil: (0745) 105 885




OBLIGATIILE CONSUMATORULUI

1. Sa alimenteze produsul numai de la o retea electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator.
2. Sa foloseasca numai elemente de cablaje originale ale produselor.
3. Sa respecte instructiunile de utilizare ale produselor, conform indicatiilor tehnice date de producator.
4. Sa pastrareze integritatea sigiliilor producatorului.
5. Sa pastrareze documentatia primita odata cu produsul, pe toata durata perioadei de garantie.
6. Sa comunice numarul facturii si al certificatului de garantie pentru a putea beneficia de garantie.
7. Sa trimita produsul in service insotit de toate accesoriile cu care s-a achizitionat si livrat.




PIERDEREA GARANTIEI

Garantia este valabila doar daca defectiunea a survenit in conditii normale de utilizare si nu se va acorda pentru daune sau defecte ce nu au legatura cu calitatea produsului sau care nu provin din vicii ascunse.

Garantia se pierde la indeplinirea oricareia dintre conditiile de mai jos:

1. Loviri, socuri mecanice, deformari, indoiri, smulgeri, zgarieturi, perforari, sectionari etc., voluntare sau involuntare, datorate transportului, manipularii, depozitarii, montarii, utilizarii sau intretinerii incorecte.

2. Cind montajul si punerea in functiune nu este asigurata de producator sau de o unitate autorizata de producator.

3. Interventii efectuate de persoane neautorizate de producator.

4. Supratensiune in reteaua electrica, scurtcircuitarea sistemelor electrice sau electronice ale produsului.

5. Suprasolicitarea componentelor electrice si mecanice ca urmare a unei folosiri incorecte sau inadecvate. Folosirea excesiva la usile de garaj a actionarii manual in caz de urgenta. Folosirea in scop industrial a usilor de garaj rezidentiale(tip rulou sau sectionale).

6. Nerespectarea instructiunilor de montare, utilizare, si intretinere.

7. Cazuri de forta majora: incendii, cutremure, dezastre naturale, revolta civila, etc.

8. Neplata integrala la termenele stabilite prin contract a produselor.

9. Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei produsului, consumatorul avand obligatia de a pastra certificatul de garantie, acesta fiind singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat, impreuna cu factura si procesul verbal de receptie a montajului, in cazul aparitiei unor defectiuni.